Alternativne tehnologije u nastavi IV razreda Gimnazije

Ocenjivanje

Po važećem pravilniku, u svakom polugodištu učenici moraju biti ocenjeni najmanje dva puta. Preporuka, na osnovu iskustva je da jedna ocena bude iz teorijskog a druga iz praktičnog dela rada.

Teorijsku ocenu možete dati usmenim ispitivanjem ili pismeno, a najbolje na oba načina, ako imate dovoljno vremena.

Ocenjivanje praktičnog dela je veći izazov. Učenici rade po timovima, koji imaju različite zadatke. Ocena iz praktičnog dela je prilagođena mogućnostima i zalaganju pojedinca u okviru njegove oblasti. Pratite koliki je doprinos učenika u timu. Recimo, ako on priprema stranice sa sadržajem, neka se potpiše na stranicu ili ostavi trag u komentar na stranici koju je pripremio. Značajan deo učenici odrađuju van redovnog časa - imajte i to u vidu.

Kolektivna ocena je jedna od dodatnih stimulativnih mera ugrađenih u projekat. To je ocena internet prezentacije, kojom ocenjujem kompletno odeljenje. Visina ocene zavisi od toga koliko je sajt u skladu sa savremenim principima, a potrebni uslovi su unapred definisani i prezentovani učenicima. Kolektivnu ocenu dajem na kraju godine. Ona ne može da pokvari pojedinačnu učenikovu ocenu (ako je manja), ali može da je popravi (kada je viša od pojedinačne).

Sadržaj

Naslovna strana

Uvod

Početak

Potrebna oprema

Literatura

Plan i program

Izvođenje nastave

Ocenjivanje

Problemi

Zaključak

 

Gradivo

E-Marketing

XHTML

CSS

Baze podataka

PHP

JavaScript

Valid XHTML 1.0 Strict! | © 2007-2008 prof. Duško Obradović