Alternativne tehnologije u nastavi IV razreda Gimnazije

Uvod

Zbog izuzetno brzog razvoja računarskih nauka i tehnologija, gradivo iz računarstva i informatike vrlo inertno prati nove tehnologije. Đaci su ispoljavali nezadovoljstvo starim planom i programom, svesni da se u računarstvu, a naročito na Internetu dešavaju rapidne promene. Nekako u to vreme, 2002/2003 moje dve koleginice informatičarke i ja upisali smo postdiplomske studije na FON-u iz internet tehnologija. Tokom slušanja predavanja i razgovora sa profesorima, došao sam na ideju da u IV razredu pokušam da osavremenim gradivo. U to vreme je i tadašnji ministar prosvete G. Knežević bio u kratkoj, letećoj poseti našoj Školi. Požalio sam mu se na situaciju sa starim planom i programom, a on mi je odgovorio: "Kolega radite ono što mislite da će deci najviše trebati." Sve ovo je rezultovalo time da sam smogao hrabrosti i snage i od 2003. krenuo sa ovim projektom.

U običnim gimnazijama nema dovoljno učenika spremnih da savladaju nivo programiranja zacrtan zvaničnim planom i programom, pogotovo u društvenom smeru.

Idealno rešenje bi bilo da se oformi jedno programersko odeljenje po generaciji - taman toliko ima đaka koji programiranje mogu da savladaju.

Sa druge strane, ima mnogo oblasti u računarstvu u kojima svako može da pronađe sebe. To je upravo ono što sam pokušao da uradim sa odeljenjima u kojim su sposobnosti i interesovanja raznovrsna.

Sadržaj

Naslovna strana

Uvod

Početak

Potrebna oprema

Literatura

Plan i program

Izvođenje nastave

Ocenjivanje

Problemi

Zaključak

 

Gradivo

E-Marketing

XHTML

CSS

Baze podataka

PHP

JavaScript

Valid XHTML 1.0 Strict! | © 2007-2008 prof. Duško Obradović